Tuesday, March 19, 2024
FER Fruity Loops


Uporabnik je pameten, vendar len!

Tako meni Tomaž Ščavničar, ki je v sklopu StartUP ŠOLE predaval v prostorih StartUPa Novo mesto. Tomaž je eden izmed…

By admin , in Posel , at 16 maja, 2020


Tako meni Tomaž Ščavničar, ki je v sklopu StartUP ŠOLE predaval v prostorih StartUPa Novo mesto.

Tomaž je eden izmed dvanastih Microsoftovih MVP-jev v Sloveniji. Naziv Most Valuable Professional Microsoft podeljuje posameznikom, ki s svojim delom posebno prispevajo k razvoju Microsoftove skupnosti uporabnikov. »Ko sem bil študent prvega letnika, sem si kruh služil z delom v Big Bangu, kjer sem bil sprva le prodajalec, vendar sem s sodelavci kmalu začel razmišljati o raznih izboljšavah na področju naših storitev,« pravi Tomaž, ki je hitro napredoval z razvojem raznih spletnih storitev in se prek vnetega sodelovanja na forumih za uporabniško pomoč povezal z Microsoftom.

MVP naziv se podeljuje enkrat na leto, za nagrado pa izbranci dobijo plačano bivanje za teden dni v Microsoftovi bazi v Redmontu v bližni Seattla v ZDA. Status MVP-ja ni plačan, vendar: »Prek Microsofta sem spoznal in še spoznavam ogromno ljudi. To ni nikakršna obveza do njih, prav tako nas oni ne plačajo, vendar pa nam na svoj način ponudijo izjemno priložnost.«

Bistvo petkovega večernega predavanja sicer ni bil Microsoft, pač pa je Tomaž poslušalcem podelil nekaj nasvetov za razvijanje spletnih storitev. »Vedno bodite osredotočeni na uporabnika: ne razmišljajte o produktu, pač pa o izkušnji, ki jo bo uporabnik imel s tem produktom,« pravi. Po njegovem vedno znova pozabljamo, da so izdelki posledica potreb uporabnikov in ne obratno.« Pri ne smemo nikoli misliti, da je uporabnik neumen – v resnici je zelo pameten, vendar je pač len,« dodaja. Ko je govoril o prirejanju spletni rešitev za zaslone na dotik, se je predavanje spremenilo v kratko za izobraževanje, koristno za vsakogar in razumljivo za laike.

Poslušalce je na koncu najbolj zanimala Microsoftova strategija za popularizacijo Internet Explorerja, ki vztrajno izgublja boj s konkurenco, vendar pa tega pri Microsoftu morda ne gledajo z istega zornega kota, je poudaril Tomaž: »IE je prilagojen predvsem podjetjem, ki ga uporabljajo za večje posle, kot pa vsakodnevnim uporabnikom. Zato posodobitve prihajajo enkrat na dva, tri mesece in ne na nekaj dni, saj to našim velikim strankam ne bi bilo pogodu.

Ti je članek všeč? Predlagaj ga prijateljem!